Haha

Jag är färdig på att spricka av skratt som bubblar inom mig. Jag trodde inte folk kunde vara så dumma och så egenkära som vissa verkligen är. En parentes bara som liksom dök upp!

Äntligen en stund för mig själv framför datorn. På nått konstigt vänster så hinner jag inte med att sitta här på samma sätt längre. Vilket kanske är bra på ett sätt....inte alltid bra att vara data/bloggberoende!

Nu har jag tagit mig igenom en jobbarhelg och ska inte jobba förrän på torsdag nästa gång. Fasiken så skönt. Känner att semestern är välkommen...gärna nyss! Men får vänta ett tag till.

På onsdag är det åter igen dags för en kväll med chipsligan. Som jag längtat och väntat, blev ju inget förra veckan. Nu har vi en del att gå igenom tror jag. Iallafall har jag en massa skvaller som tjejerna nog vill höra =)

Nu ska jag sparka av mig kläderna, krypa ner i soffan med älsklingen och mysa framför CSI och sen ska vi nog gå igenom ett eller två avsnitt av DHW innan vi somnar. Får se vad vi hittar på imorgon. Någon som vill leka?

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se