Inget nytt...

Jo, ja just precis....allt är som vanligt, förutom att vi flyttat då....känner att bloggandet är sämre nu! Kan sitta och ha värsta inlägget planerat i hjärnan men när jag väl får tid att sitta ner och skriva är det borta sedan länge....får börja ha lappar i fickan så jag kan skriva ner lite pö om pö och sen sammanställa det när jag får tid. Hur ska man annars kunna komma med något bra och intressant? Eller kanske en sån där diktafon eller vad det heter som journalister i filmer har och pratar i för att komma ihåg vad de ska skriva om! Någon som vet var man får tag i sånt?

Nu ska jag slänga mig i sängen ett tag så jag får lite behövlig vila inför min vaken natt! Kommer väl sova en timme eller två om jag känner min kropp rätt och sen vill den inte mer. Ska läsa några rader i vännens bok med innan jag somnar tänkte jag. Det är inte lätt att lägga ifrån sig den men det är heller inte lätt att få tid och ork att läsa. Konstigt! Jag vill men när jag väl får tid är jag för trött!

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se