Moa är stor nu








6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken duktig hjälpreda du har, skicka hem henne till mig med är du snäll:)

Anonym sa...

Ja men shit va tiden går fort! Hon är ju dock alltid världens finaste, fasters lilla gull:). *kärlek*

Sandra sa...

Noppan; då får du betala bra!! Inte för att jag är för barnarbete *fniss*

Ja Maria det är hon och kommer alltid att vara. Kram

Anonym sa...

Tack du. Det var kul att höra. Jag brukar kika in här med emellanåt. Men just nu orkar jag inte engagera mig som förr. Det finns viktigare saker just nu. Men det är väl en balansgång. Ibland orkar man med bloggen mer och ibland orkar man med den mindre. hoppas att helgen har varit bra.
Ha det gott

camilla sa...

Vilken liten sötnos ni har!
Vi kommer gärna bort på en fika, alltid trevligt!
Vi får bestämma en dag som passar!
Kram från grannarna" i skräphuset" :-D

Elin sa...

Kikar in!fin blogg du har =)

Blogg listad på Bloggtoppen.se