Nej, nu j*&%ar



Nu är jag arg, sur och tvär!! Att en människa kan få så många att reagera och känna ilska är inte bra. Att man är som man är kan man kanske inte rå för men "skiter" man på folk gång efter gång så gör man det medvetet och så får det inte gå till! När man ber en människa gå med på en sak och att man ska ha en öppen dialog om saker och ting så ska man hålla det, inte gå över huvudet på den personen och nedvärdera den på det sättet du gjort. Inte bara ignorera dem och köra sitt race för att visa att man är bättre. "Jag har makten och ni kan inte göra ett skit åt saken". Det funkar inte så, inte för mig och inte för de andra inblandade heller. I långa loppet är det ju bara för dig själv du förstör. Och jag hoppas DU vet att du är omtalad bland många fast inte till det bättre. En vacker dag brister bubblan och då ska jag tala om vilken rutten människa du är. Att du har trampat på folks tår alldeles för länge och tryckt ner dem i skorna en gång för mycket. Tillsammans står vi starka, då kan ingen med brun tunga komma och sätta sig över oss. Jag hoppas jag får kött på mina taniga ben i veckan så jag kan bevisa att du inte alltid har rätt. Usch så arg jag är....

Grattis min älskling Tommy som blev ett år äldre idag! Firat i två dagar har vi gjort med tårta, kaka, kaffe och annat gott. Synd att jag jobbar natt så vi inte kan mysa till det ordentligt.

I källaren står vår nya leksak...hoppas den blir installerad i veckan så vi kan börja leka ordentligt. Det kommer bli så rent och fint där hemma. Vår centraldammsugare kommer göra städningen så mycket roligare...iallafall i början! =)

Har blivit bjuden på bröllop i juni...kul att få komma, men vad i hela friden ska man ha på sig? Jag har inga finkläder till sånt! Är det någon som vill låna ut något fint eller köpa mig det? Just det, måste fixa en sak till innan dess...*skriver påminnelse i almanackan*.

5 kommentarer:

Lisandra sa...

Oj, va är det som har hänt?? hoppas allt e bra med er? kollat upp nån Mjölby helg än? vet du nåt om den 18:e än?
puss o kram

Anonym sa...

inte bra att vara så arg gumman... kram

Sandra sa...

Haha blev lite irriterad där ett tag...inget allvarligt som hänt egentligen, blir bara så störd på en person ibland bara!

Lissan; Jag ska kika på den där Mjölbyhelgen, får bli lite längre fram för det är mycket som händer framöver och det blir svårt med någon som tar Moa. Men vi kommer, jag lovar. Den 18e blir lite svårt då, men det andra kom ju först. =)

Helle; nej det är nog inte bra att bli sådär arg men det var skönt när man väl fått skriva av sig lite. Fika någon dag?

Anonym sa...

Undrar ifall komandoran har någonting med saken att göra???? hahahahahahah


Mvh: The Bossmike! ;-)

Sandra sa...

Hahaha kanske är det så!!

Blogg listad på Bloggtoppen.se