Tjosan

Hej och hå...nu har det visst gått över en vecka sen jag bloggade. Inte för att jag haft bloggtorka utan för att jag haft så himla mycket att göra.

Så som det ser ut här bredvid kan det se ut om man är på tjejfest och är påväg ut till stan. I lördags var jag, Lissan, Gussie och chipsligan på tjejfest hos T (och en massa andra goa tjejor förstås). Det skrattades och kacklades till tusen. Melodifestivalen stod på men hur många tittade egentligen? Jag glodde nog bara med ett halvt öga tror jag. På övervåningen hade vi vår egen melodifestival...Singstar. Min hals och mun var inte alls synkade men det fanns andra som gjorde det så bra så. Konstigt nog så blev Sandra lite full men det hör till säger de som vet. Först kunde jag inte förstå hur jag kunde bli sån men efter lite överläggning med mig själv så kom jag på att jag inget åt under kvällen så då var det ju inte så lustigt. Eller? Jag gick igenom alla känslospektran på kvällen med tror jag. Glad, ledsen, arg...ja allt vad ni kan komma på. Men det hör nog också till på fyllan. Efter mycket om och men hamnade vi nere på stan, men älsklingen ville ha lite koll på mig så jag "fick inte" gå in på Harrys dit de andra tjejorna gick utan jag fick snällt följa med till Hallen där PM´s spelade. Men det var kul där med och jag lyckades faktiskt svänga mina lurviga ett tag innan det var dags för hemfärden. Min gamla vän Syrén dök upp på festen som en liten gosig överraskning. Fan vad glad jag blev. Vi har inte setts på skitlänge och jag tror jag höll på att krama halvt ihjäl henne.

Dagen efter kan ni nog förstå hur man mådde och jag spenderade nog större tiden i sängen, iallafall innan Moa kom hem från farmor och lillsvägo. Under natten pratade jag både en och fler gånger med lilla röda hinken. Så några kilon borde ju ha försvunnit =) men inte då! Haha jag hörde iallafall att det inte bara var jag som pratat med Ullrik den natten.

Resten av veckan har gått åt till att jobba och att sova. Är så trött när jag kommer hem från jobbet så jag stupar i säng så fort jag kommer hem. Har börjat äta lite extra vitaminer för att bli lite piggare, och förhoppningsvis så kommer våren snart med och det medför ju att man blir piggare och på bättre humör. Eller vad tror ni? Är ni med trötta och eländiga eller är det bara jag?

Blev ingen date för mig med chipsmaffian den här veckan eftersom jag jobbade och slet för mina pengar (slita är kanske att ta i). Nu är jag iallafall ledig hela helgen och ska bara mysa och umgås med familjen. Ikväll blir det tacos, vin och kortspel med mammsen, pappsen, broder och Hanna. Och imorgon blir det pizzakväll med älskling och lillan. Städat har vi ju gjort idag med så nu är det rent och fint. Bara mattorna som ska läggas på golven. Duktiga vi är!!!

Nu ska jag gå två trappor ner och ta en dusch innan jag börjar skära grönsaker och steka svamp till tacosen. Ha en underbar helg alla för det tänker jag ha! Puss på er....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som om det vart en del, och ja du såg inte ut att må så bra visa stunder på Hallen heller:)

Sandra sa...

Haha nej det blev lite mycket kanske men det är sånt som händer! Kram på dig!

Anonym sa...

Tack så mycket.
Ha det gott

Anonym sa...

Tack!

Blogg listad på Bloggtoppen.se