Mina två hjärtan är sjuka. Moa har haft feber och hostar så hon kräks sen i fredags typ och idag känner sig Tommy inte alls bra. Nu fattas bara att jag blir dålig med så kan vi ligga i soffan allihopa och tycka synd om oss själva. Nej skämt åsido. Jag kan inte bli sjuk. Har inte råd att vara hemma nu när jag nästintill försörjer hela familjen. Eller det gör jag ju egentligen inte eftersom Tommy stämplar men eftersom vi tog alla räkningar från mitt konto, handlade på IKEA, storhandlade på mitt konto plus att de dragit till servicekontot så känner jag mig ganska så black just nu. Men jag får pengar av Tommy om det behövs. Men jag jobbar ju mest hela tiden så hur i hela friden ska jag hinna göra av med pengar då =)

Har upptäckt att det är rätt mycket som händer runt om mig nu och jag önskar att jag kunde ta hand om alla de som har det tufft och jobbigt just nu, bara låta er få komma och bara vara. Rå om er extra mycket....Jag försöker så gott jag kan att vara ett stöd, en axel att gråta mot, en vägg att skrika till, en varm famn att krama. Hoppas det räcker och blir över till er alla som behöver!

Nu är jag trötter igen, vete fan om de där vitaminerna hjälper på mig...ger dem ett tag till sen får jag göra nått annat. Tog ju en halvtimmes promenix i fina vädret idag, kan ju vara därför jag är trött med! Haha ja, trött är jag iallafall så jag borde kanske göra mig iordning och krypa till kojs. Om fyrtiofem minuter börjar CSI NY, ska väl försöka se det innan jag somnar.

Natti natti

2 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas dem kryar på sig och att du inte blir sjuk!

Sandra sa...

Tack så mycket! Än har jag klarat mig iallafall!

Blogg listad på Bloggtoppen.se