Våren

Är den här för att stanna nu tror ni? Är så kul att se blommorna som kommer upp och att äntligen få pula i trädgården. Lite blommor har vi fått ner i jorden och krukorna vid altan. Fåglarna börjar kvittra redan vid fem på morgonen och än så länge blir jag bara glad av att vakna till deras kvitter. I morse lämnade jag Moa på dagis och sen gav jag mig ut på en lång promenad, en timme var jag ute och strosade i det fina men lite blåsiga vårvädret. Avslutade förmiddagen på Ströget med goa E. Följde med henne och kikade på barnvagn innan jag gick till Östenssons och handlade ingredienser till dagens lunch. Pannkakor. De ligger i ugnen nu och värmer sig. Ska äta när Tommy och Moa kommer hem från dagis. Sen ska vi ut i trädgården och greja.

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se