Update


Hur kan man uppdatera något som knappt uppdaterar sig själv? Blir svårt när dagarna är sig lika och det knappt händer något.
I fredags var det röj iallafall. Fest på hög nivå med de gamla pinglorna som jag inte har träffat sen högstadiet och gymnasiet. Drinkar, chips och gammal bra musik blev det och en himla massa gamla minnen dök upp som vi diskuterade både ut och in och fram och tillbaka.
Sen bar det av till Harrys men där var det inte lika skoj. Nästan inget folk men vi hade trevligt iallafall. Det blir ju inte roligare än vad man gör sig, eller hur? Träffade en gammal killkompis till mig med och det passade ju bra på vår reunion(stavas det så?) Pratade gamla minnen med honom med och det visade sig att stackaren var lite bitter på mig för att jag bara pussades med honom för att sen bli tillsammans med hans bästa polare. (hur kommer folk ihåg sånt som hände typ i mellan och högstadiet) Fast nu kunde han förlåta mig tyckte han och sen tappade han sin nyinköpta telefon med pekskärm i groggen!! Plopp!
Och kan ni tänka er att jag faktiskt var pigg som en lärka i Lördags när jag vaknade. Inget ont i skallen, inga kräkor i varken hink eller toalett. Jag klarade till och med av att äta frukost! Så i fortsättningen ska jag bara hålla mig till grogg.
Under lördagkvällen var det grabbarnas tur att svira lite. Först satt de här hemma, drack och pratade en massa skit om ditten och datten. Medans jag mest försökte ta hand om Moa och senare försökte få dem att vara lite tysta iallafall när lilltrollet lagt sig. Men fulla killar vet inte vad tyst innebär tror jag! Och tack och lov så drog de strax efter elva in till stan så då kunde jag krypa ner i min sköna säng med min bok och dra igenom ett par kapitel innan de kom hem.
Resterande dagar har mest varit ett töcken. Har inte hänt nått alls mer än att Tommy jobbat och jag varit hemma, sjuk! Men imorgon igen är det dags att jobba....

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se