Allt är inte lätt...

Nämen hej...då var jag här igen. Inte lätt att hålla vad man lovar alltid. =) Har ju sagt att jag ska skriva och uppdatera mig men det är fan inte lätt när tiden inte räcker till. Alltid är det något man ska göra så att man får strunta i den där kvarten framför datorn som man hade lovat sig själv när lillan lagt sig. Men då är det något tvprogram som man vill se eller så är det tvätten som ska hängas eller disken ska plockas ur maskinen eller så kommer någon trevlig person på besök. Datorn och mitt liv i bloggvärlden läggs då längst ner i listan och man får göra det någon annan dag, när man tror det finns mer tid...
Semestern var 4 trevliga veckor iallafall med en tur till Gränna med päronen, Visingsö hann vi med på samma dag. Senare var vi i Göteborg och gick på Liseberg och sov på hotell. Så mysigt och trevligt så med Tommy, Moa och T.
Men som alltid går tiden jävligt fort när man har trevligt och nu sitter man här på jobbet igen och tråkar. Har hunnit med 2 veckors jobb redan och det känns som om jag skulle behöva semester igen. Tur man har lite ledigt i mellan åt så man kan få ta igen sig lite...eller förlåt mig, städa, tvätta och annat som man måste när man är ledig =)

Imorgon ska jag dock få ta en paus från hemmalivet, jag ska på fest och träffa en massa folk från förr och det ska bli så nice så. Hoppas bara att kroppen sköter sig så man slipper mag och huvudbesvär. De har lyckats infinna sig sista tiden när jag ska göra något trevligt och efterlängtat. Så man får hålla tummarna att allt går vägen. Annars kör jag iallafall, de andra får ta granntoaletten eller gå ut och styra upp sina behov. Har jag lagt beslag på toan så är den min för resten av kvällen...ha, nu är jag där med mina besvär igen. Stackars mig som inte kan annat än att klaga. Jaja, det är ju jag i ett nötskal. Men jag tror och hoppas att morgondagen blir skitkul. Ska prata en massa gamla minnen och grogga som förr. Så på lördag når ni mig inte...då ligger jag i sängen och kräks och har dagenefterångest!!!
Uppdatering lär komma...det här är något som inte får missas i bloggen...eller lite kanske blir censurerat ;-)

Puss på er....

1 kommentar:

miahmariah sa...

Tack så mycket. Ja du vet säkerligen vem min vän är...

Dagen slutade iallafall bra och pappas vänner ordnade en till minnesstund på kvällen där Linda även var med.

Snart slipper jag dessa elaka människor i mitt liv och det ska bli skönt.

Så din semester är slut? Min börjar imorgon. Vi får se om jag kan ha lite mer tur med vädret. Jag tycker verkligen att det är jättetråkigt för alla som haft semester och knappt fått nån sol. Skandal ju.

Du får ha det så gott och hoppas att du återhämtat dig efter helgens bravader.
kram

Blogg listad på Bloggtoppen.se