Näää nu kan jag inte hålla mig längre! Hur i hela friden kan de skicka vissa vidare i Idol....Nu var det sagt!

Kvällen igår var helt fantastiskt underbar. Ladies Night 2009 i Linköping! Ni som inte sett showen borde verkligen se den, så otroligt kul. Jag skrattade, klappade och sjöng så idag är jag helt slut. Har träningsvärk i både armar och mage. Nästa år ska jag helt klart gå och då är det främre raden som gäller, kosta vad det kosta vill!

Vaknade med huvudvärk i morse, mindre skoj. Tycker det är konstigt att kroppen ska reagera som den gör när jag ska eller har gjort något kul. Drack ju bara fem cider igår så bakis kan man ju inte säga att jag är. Tommy, Moa, Malin och Peter fick åka utan mig till stan nu på förmiddagen, för hur kul är det att fika och springa på stan med ett huvud som håller på att sprängas och ett illaående utan dess like? Jaja det är ju bara att inse fakta, min kropp klarar visst inte större ansträngningar längre...men det var ju tur att jag mådde bra under kvällen igår iallafall. Man får ta det negativa med det positiva.
Nästa vecka ska jag ringa vårdcentralen iallafall och boka in en tid för en riktig genomkörare av min kropp. Måste ju få bukt med mitt huvud och med min mage, det funkar inte att ha det såhär längre. Man måste ju kunna leva ett normalt liv utan att oroa sig för om när och var magen eller huvudet tänker balla ur. Fattas ju bara att jobbet blir lidande....Nog om det, klaga lite måste man ju göra iallafall.

Nu ska jag försöka ta mig an köket så vi kan laga lunch när de andra kommer tillbaka från stan. Det blir något så kullinariskt som spaghetti och köttfärssås.....Sen blir det mys för hela slanten med filmtittande och allt vad som hör till.....

Ha en fortsatt trevlig helg

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se