Invasion

Min dotters fantasier har blivit större och verkligare, iallafall för mig. Allt tjat om rosa dinosaurier har satt sig på hjärnan.
Inatt drömde jag en helt otrolig dröm. Hela stan invaderades av stora rosa dinosaurieskelett som trampade ner allt i dess väg. Man fick gömma sig i källaren om man skulle överleva, telefonerna fungerade så man fick sitta och ringa till varandra för att kolla om alla man brydde sig om hade överlevt eller inte. Sen vet jag inte hur det gick för Chelsea väckte mig med en slick på näsan. Konstigt vad man kan drömma egentligen, och hur man kan komma ihåg det mesta eller inte minnas alls!

Efter frukosten idag kom Therese över med Natalie en stund...tandläkarbesök för fröken Therese väntade. Sen har vi mest myst, ätit lunch och pratat en massa skit. Sånt som man bara kan göra när karlarna inte är närvarande.
Appropå karlar, ska möta min på stan vid fem. Ska kolla vinterjackor och lite annat som är bra att köpa nu när hösten snart går över i vinter. Turligt nog behöver vi inte handla så mycket i barnklädesväg för overallerna vi hade hemma funkar en säsong till =) Men lite extra byxor och tröjor kan man ju inte få för mycket av. Och vinterskor är väl ett måste med kanske....

Kaffe nu...och snacka mera skit!

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se