Trött som en.....sengångare kanske?










Ja efter en eftermiddag ute i snön så blir man rätt trött och seg. Men roligt hade vi iallafall, jag och Moa medan Tommy var på uppkörningen.
Måste medge att jag var tvungen att hitta på något annars hade jag hunnit bli tokig under tiden vi väntade på att han skulle ringa. När vi lekte som bäst så ringde mobilen och JA han hade klarat sig så numera är pappan i huset den som får köra oss runt på roliga saker.
Men ja, jag ska ta mitt kort jag med så småningom men jag tänker inte säga när eller lova något för det är dumt att göra det ifall det inte händer än på länge.

Nu ligger liten i sin säng efter mycket om och men och vi får se hur det artar sig. En person berättade för mig nyligen att de hade kört med ett belöningssystem när något skulle göras så jag tänkte att jag ska köra på samma stuk och se om det funkar. Jag kikade ju ett tag slaviskt på nannyakuten och allt vad det hette på tv och fick diverse uppslag därifrån och det funkade ju på de barnen så då borde det ju fungera på mitt barn med.
Jag vet att alla inte är så imponerade av vissa metoder men provar man inte så vet man ju inte om det fungerar eller inte så, here goes.

Nu är tvätten hängd och brasan tänd, ska ta mig lite kaffe och bara vara en stund. Tommy är på innebandyn (fick av någon konstig anledning köra dit) och Moa sover förhoppningsvis där inne på sitt rum så nu är det bara jag och kissarna som får rå om varandra en stund.

Ha en fortsatt trevlig kväll

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Blogg listad på Bloggtoppen.se