Förkyld med en liten tvist av abstinens

Mitt internet fungerar inte och det är hemskt! Det kliar i fingrarna och jag har massor jag vill kolla och läsa och göra på internet. Eller är det bara så för att jag vet att jag inte kan använda datorn? Något jävla virus har lagt sig på webläsaren så det kommer upp någon ruta som vill att vi ska byta virusprogram och grejer. Skit liksom. Förkylningen håller i sig och det är jobbigt. Men febern är borta nu iallafall. Och jag hoppas den håller sig borta med. Måste jobba imorgon, kan ju inte vara hemma hur länge som helst! Men nu ska jag läsa klart min bok så jag kan börja med den nya jag fick av tommy igår! Vi som inte skulle köpa något till varandra på alla hjärtans dag, eller alla köpmäns dag som jag alltid säger!

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se