Nu förstår jag om ni är trötta på mig och mitt velande om hur det ska se ut här på bloggen...
Va? Har jag sagt så förut, nej, har jag?
Ja men vad ska man göra när man har beslutsångest och ett skitroligt program för att hitta på en massa skoj med bloggen...Jaja det är ju min blogg och jag hoppas ni inte slutar läsa för det. =)

Sitter här hemma och försöker få tiden att gå innan det är dags för jobb. Tommy är på pokerturnering och Moa är hos sin farmor så här hemma ekar det tomt. Eller ja smattret från tangenterna hörs ju och så sjunger Melissa Horn sina fina sånger i högtalarna här bredvid. 
Annars händer inte mycket i vårat liv. Det traskar på som vanligt. Men man kan önska ibland att det skulle hända något utöver det vanliga, en liten guldkant på tillvaron liksom. Jag har inte något emot det som är nu men ibland så blir det lite slentrian. Får hitta på något skoj helt enkelt.
Tommy och jag diskuterar en helg på hotell, barnlediga för att bara få vara vi. Men när??

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se