Oooops I did it again....

Har ju helt glömt bort att uppdatera bloggen, men jag antar att det blir så när man har tusen och en saker att göra både hemma och på jobbet.
Ja jobbet är en historia för sig nu...är så förbenat trött på allt som har med schema att göra så jag tror jag kräks snart! Att bli schemaansvarig lät som en bra idé från början, men när man märker att vad man än gör så blir det fel, så är det inte lika skoj längre. Har delegerat det hela vidare till chefen nu för varken jag eller min kollega har fått det att funka efter hennes önskemål. Men jag antar att vi i arbetslaget får skylla oss lite själva när vi inte lägger våra semestrar så som brukligt är utan är envisa och gör precis tvärtom! =)
Men när det gäller schemat i övrigt så är det skoj att vara schemaansvarig, det är bara den här semestern som ställer till det. Så vi skiter i semestern och jobbar tills vi stupar!


Har egentligen inte ens tid att sitta här.
Borde prova lite kläder inför kvällen med brudarna på jobbet. En drink eller flera ska intas och fira att snart så är det semester, eller nått. Blir antagligen en himla massa skitsnack iallafall, bara sådär som vi tjejer kan snacka.
Och jag borde se till så min dotter får kläder på sig innan dagis. Och så skulle jag ju koka pasta så jag får med mig matlådan till jobbet.
Och jag har ju för bövelen satt i plattången i eluttaget........................GONE 


Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se