När man måste...

...sova då kan man inte! Ska ju jobba inatt och har lämnat lillan på dagis så att jag ska kunna sova ett par timmar men när man lägger sig ner kryper det i hela kroppen och man kommer inte till ro, ja då är det svårt att somna.
Satte mig därför här och pillar lite med än det ena och än det andra i hopp om att jag ska bli lite trött i ögonen för att sen komma till ro under täcket och få lite sömn. Slår vad om att jag lagom somnar till familjen kommer hem strax efter fyra.

Häromdagen var jag på stan och köpte mig ett nytt liv eftersom det gamla snart går ut.
Och när jag skrev in det som bör stå där så hamnade jag på vecka 29 och kom på att det är ju snart SEMESTER. Satan så skönt det ska bli med 4 veckors ledigt.


Och dagiskorten kom med häromdagen och jisses så bra hon gör sig på kort våran tös.


Nej nu ger jag upp och hoppas på att jag kan komma till ro snart. Ett par sidor i boken kanske gör susen...

4 kommentarer:

Lisandra sa...

sötaste lilla Moa:)

Sandra sa...

Ja henne gjorde vi bra =)

Lisandra sa...

Ja de gjorde ni verkligen:)

Sandra sa...

Och ni lyckades ju ni med, fast med en kille! =)

Blogg listad på Bloggtoppen.se