9 Feb 2011 - Se upp där ute!





Ja hej och hå vad duktig jag är som äntligen har tagit mig i kragen och börjat övningsköra. Och det är ju riktigt kul ju...ett par motorstopp hit eller dit, vad gör det liksom? 
Varför gjorde jag inte det här tidigare för? Jo antingen var jag för feg, omogen eller bara så sket jag i det. När folk frågar så skyller jag på att jag alltid har jobbat så mycket och till viss del så stämmer det, för förra gången (1998) när jag började på körskolan räckte verkligen inte tiden till. Var det inte skola så var det jobb...hör ju till en av de där extremt duktiga tonåringarna som började jobba redan när jag var 17 år. 
Men nu så, äntligen är det på gång, och jag längtar redan till nästa gång jag får sätta mig bakom ratten och få pappa att svettas lite...

 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra sandra...äntligen
gillar iden att pappan svettas lite men jag tror inte det är speciellt mycket (om du inte kör hans bil vill säga)

Du har snart körkortet som i en liten ask.....just nu anar du inte hur mycket du behövt det...men du skall veta att det innebär FRIHET och det är värt sin vikt i guld.

kram från faster Lotta

Sandra sa...

Haha jag har kört båda pappas bilar och han verkar rätt lugn hela tiden så det går nog bra....Det är ju skitkul att köra och jag önskar jag gjort det tidigare. Men oj vad lat jag kommer bli när jag väl får kortet! =)

Blogg listad på Bloggtoppen.se