16 April 2011

Bebis blev framflyttad eller vad säger man?
Nytt datum är satt till den 17 November nu...var på ultraljud i måndags och barnmorskan sa att krabaten var mindre än vi beräknat. Väntan blir alltså lite längre än vi trott från början, men vad gör det. Den kommer ju någon gång och det är ju huvudsaken eller hur?
Hur mår jag då?
Jo illamåendet som förföljt mig några veckor nu börjar avta och jag känner mest av det när jag börjar bli hungrig. Och jag hoppas det håller sig där eller går över helt och hållet. När jag väntade Moa hade jag ju inget illamående, inga cravings och inga humörsvängningar (vad jag minns iallafall). Så denna graviditet kommer väl allt antar jag som jag missade förra gången.

Nu ska jag och Moa fixa till oss inför dagens kalas hos mormor och morfar...medan pappan förlustar sig nere i Tyskland och kommer hem någon gång ikväll!

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se