18 Juli 2011

Ja då var semestern slut då....om 45 minuter är det dags att infinna sig på jobbet igen.
Känns ju inte som om jag redan varit hemma tre veckor. Det har gått alldeles för fort den här semestern och vi har knappt gjort någonting. Renoverat lite och åkt på lite dagsturer...

Helgen spenderade jag och Tommy i Jönköping, på tu man hand, och det var helt underbart att strosa omkring där på gatorna, kika på folk och bara vara medan Moa njöt av mormors och morfars sällskap hemma och på Astrid Lindgrens värld..
En del pengar spenderades med, men mest på reakläder och mat. Så nu kan magen växa för jag har kläder att växa i. Innan vi åkte hem blev det ett stopp på köpcentrat A6 utanför Jönköping där vi mötte upp Noppan och Angelica, som också spenderat helgen i Jönköping. Det blev lite lunch och lite småprat innan de var dags att åka hemåt igen.

Nu ska jag svepa kaffet, kamma håret och bege mig mot jobbet. Full rulle såhär första jobbarveckan, ledig två dagar av sju. Ja det är ju vad de flesta jobbar egentligen så man ska väl inte klaga...men men, hade ju gärna haft en slappare vecka första veckan. 

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se