5 Augusti 2011

Då går vi in i vecka 26 då.....jag och liten i magen mår bara bra enligt barnmorskan som vi besökte i tisdags. Fick höra fina hjärtljud som ekade i hela rummet, men de försvann lika fort då liten var väldigt livlig och inte ville ligga stilla alltför länge och så är det ju, när jag är stilla då är det full rulle där inne men när jag håller igång och rör på mig passar liten på att sova antar jag.

Alla bebisar i min och Tommys släkt är nu kläckta...i Tisdags kom Malin och Peters lilla Tyra, och jag längtar så till jag får träffa henne och mysa lite. November brukar komma fort men nu känns det verkligen som om någon motar bort hösten....vill med ha en bebis att mysa med hela tiden!
Fast det är väl bäst att liten får skvalpa runt och gotta till sig en stund till där inne...kommer ju ut när den har bestämt sig för det...hoppas bara jag slipper gå över tiden den här gången, de 8 dagarna med Moa kändes som 8 extra veckor.

Snart kommer Tommy hem från jobbet och då ska det ätas lite sen är det dags för mig att ge mig ut i trafiken med pappa igen...sakta men säkert blir jag bättre och bättre på att köra. Nästa vecka har jag fyra lektioner på körskolan som förhoppningsvis blir bland de sista. Den 16 augusti är det dags för halkan sen ska det väl bara vara att boka de där fördömda sista sakerna, provet och uppkörningen! Jag SKA ha kortet innan liten kommer....det har jag bestämt iallafall!

2 kommentarer:

Lisandra sa...

Ha ha förstår??det är ju fantan som gör att man ens kan dricka rose;)

Lisandra sa...

Förstör ska det ju såklart stå;)

Blogg listad på Bloggtoppen.se