9 Augusti 2011

En lagom trött och hängig Sandra vaknade i morse och önskade att hon kunde somna om och sova sig igenom dagen......men sen kom jag på att Moa måste till dagis och jag måste ju åka och jobba. Så det var ju bara att kliva upp, slå på kaffet och försöka pigga till sig ordentligt. Känner att jag inte lyckats riktigt än men fortsätter väl med kaffet och hoppas på att det vänder någon gång idag, kanske efter lunch eller lagom till man ska lägga sig igen!

Har ju något att se fram emot iallafall..när jag kommer hem från jobbet står den här vaggan och väntar på mig...ja nu är det ju inte jag som ska sova i den utan liten när den väl kommit ut.
Tänkte ha den hängandes i taket vid soffan, kommer bli kanonbra tror jag. Tack snälla svägerskan Anna som säljer den till oss. Du anar inte hur glad jag blir. Har sneglat på den länge.....
I helgen ska jag försöka få lite ordning på spjälsängen med så allt är klart till jag ska gå hem och vila upp mig i mitten på september. Ja, det vill säga om försäkringskassan verkligen beviljar min graviditetspenning. De har visst blivit lite kinkiga sen sist. Skickade iväg papprena igår, så nu är det bara att vänta och se, men cheferna jag pratat med tror inte det ska bli några problem. Nu ska jag bara reda ut hur mycket semester jag har kvar och hur mycket jag måste ta ut innan året är slut. Kanske får gå hem lite tidigare om jag har tur...


Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se