13 September 2011



Tidsfördriv = Bullbak

Idag har det bakats bullar med Moa. En plåt vaniljbullar och en med kanelbullar....en bulle och en kopp kaffe har redan landat gott i magen.

Nu sitter jag mest och vilar mig innan det är dags att bege sig ut i stormen som härjar där ute och övningsköra lite med pappa. Datumen för uppskrivning och uppkörning börjar nämligen närma sig nu och jag börjar bli redigt nervös...Kan inte kugga på något av sakerna för det är ju inte säkert jag hinner med en omgång till innan liten kommer. Fast å andra sidan så har jag ju lovat min körskolelärare att fortsätta även om liten hinner komma innan jag tagit kortet, och det man lovar måste man hålla ju.

I brist på annat gjorde jag en "räkna ner dagarna till bebis föds kalender" idag...inte den finaste men den duger väl för mig iallafall.


Har kryssat dagens datum bara för att se hur det blev....just nu pryder denna skärmen på datorn, och så får det bli ett nytt kryss för varje dag som går.
Kan ju faktiskt bli en liten tävling av det hela....vilket datum tippar ni läsare på att det blir?

2 kommentarer:

Lisandra sa...

Jag gissar på den 19 november, då har ja nämligen namnsdag;)

Kram

Sandra sa...

Men tack för den....vill inte gå över den här gången med =)

Blogg listad på Bloggtoppen.se