1 November 2011


En ny månad från och med idag och jag börjar den månaden med att skälla ut mig själv!
Fy skäms på mig som går hemma hela dagarna och kan inte ens slänga in några blogginlägg. Ett om dagen borde väl inte vara för mycket begärt nu när det börjar närma sig bebis och allt annat.

Men jag har ju hunnit med en hel del annat när jag inte suttit här.
Målat och donat med litens rum bland annat så att det ska hinna bli klart innan liten bestämmer sig för att kika ut. Nu fattas det bara gardiner och några småsaker för att mysa till det ordentligt där inne. Tänkte gå lös med kameran på rummet och mig själv imorgon.
Har ju inte lagt in en enda magbild här kom jag på. Det mesta hamnar på Fejjan av någon konstig anledning.

Idag är det "bara" 16 dagar kvar till beräknat datum för bebisen, men det där datumet känns mer som ett hån än någonting annat. Vem får på rätt datum egentligen?
Ja min brorsdotter, Alice, kikade ju ut samma dag som hon var beräknad, så det händer väl, men det kan inte vara så vanligt eller?!
Jag fick ju vänta 8 dagar extra med Moa till exempel och de dagarna kändes som 8 veckor. Det vill jag helst inte gå igenom igen, men man får ju inte välja när liten ska ut tyvärr. Det är bara att vänta och längta som gäller. Har inte haft några känningar att tala om heller...lite förvärkar någon timme en natt för någon timme sen men med två alvedon försvann det och jag kunde somna gott igen.

 

1 kommentar:

Lisandra sa...

Både min syster och bror kom på beräknat datum så säg inte de du:)
Liten kommer nog snart, så mysigt:)

Blogg listad på Bloggtoppen.se