7 November 2011


Och tio dagar kvar till då liten är beräknad att komma ut. Men kanske, kanske, den har lust att komma ut tidigare. Åtminstone kan man ju hoppas på det för nu är jag nog så nära bristningsgränsen jag kan komma. Alltså, inte att jag spricker för att magen är stor utan för att jag längtar galet efter vår lilla plutt. Och så börjar det bli en aning jobbigt att inte få sova ordentligt....och det skriver jag med ett litet ironiskt leende på läpparna, för sova kanske jag inte kommer få göra sen heller ordentligt men man slipper iallafall gå upp stup i kvarten för att kissa och så förhoppningsvis så får man ligga hur man vill utan att magen är i vägen.

Igår var det 7 år sen jag och min älskling bestämde oss för att kila stadigt, att vi faktiskt ville vara tillsammans. 7 år av en massa kärlek är inte helt fel och jag hoppas att vi får måååånga fler år tillsammans. Jag vill bli gammal tillsammans med honom, se våra barn växa upp och skaffa egna barn. Och ja, allt annat som hör till att leva ihop. Den där exta ringen på ringfingret hade inte heller varit helt fel, men den kommer väl så småningom, kan man hoppas iallafall =)

Ja och nu är det så gott som klart uppe på övervåningen, bara några penseldrag på väggen vid våran säng så är vi klara. Men det hinner vi med så småningom. Måste bara ta tag i att flytta vår stora säng och det är lite mer jobb än vad man tror. Ja så här blev det iallafall.... Före till vänster och efter till höger, utifall det inte är självklart.

Ja och vad fattas...jo just det, magbilder har jag ju lovat. Får bli denna, tagen i fredags....





  

2 kommentarer:

Anonym sa...

Önskar Er all lycka! Hejjar på!
Kram Scheéle

Sandra sa...

Kram och tack!

Blogg listad på Bloggtoppen.se