22 Maj 2012

En helt vanlig tisdag....men shit så trött jag varit. Hade lätt kunnat skitit i allt och bara gått och lagt mig men Tommy jobbar kväll så med två barn är det ju ganska så omöjligt att göra som man vill ibland.
Nu väntar jag bara på att barnen ska somna så jag kan krypa till kojs jag med och vakna pigg och glad imorgon. För då är det träningsdags.

Nej ni läste inte fel, jag har börjat träna. Kände att nu är det dags att göra något. Skära ner på det goda som man har tryckt i sig varje kväll i tvsoffan, det blir bara en kväll i veckan nu. Maten ska jag också äta mindre av och mer grönt får det bli istället. Har bara hållt på i två veckor men känner redan att jag mår bättre, är piggare (dock inte idag) och jag har lyckats gå ner ett kilo. Men jag har inget direkt mål att sträva efter viktmässigt, bara en del kläder som ska sitta bättre. Ja vi får väl se hur det hela går. Jag kommer att uppdatera efter vägen....

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se