30 Maj 2012


Åh mina älskade barn vad jag är glad att ni finns!
Finns inget finare än att få ett leende eller en bamsekram från sitt barn.

Jag är just nu på telefonjakt...eller snarare abonnemangsjakt. Jag vet vilken telefon jag vill ha men vad ska man ha för abonnemang, vilken hastighet på surf är bäst, vilket operatör är bäst....snacka om djungel alltså. Det var inte bara att gå in och skaffa sig inte! En av butikerna hade inte ens det erbjudandet som satt uppe, var så nära att komma därifrån med vad jag trodde var ett bra erbjudande, så fanns inte det kvar, de hade inte uppdaterat sig emot operatören eller hur man ska uttrycka det. Där handlar jag inte nått nu iallafall, vill gärna handla hos någon som har lite mer koll. Ja vi får väl se vad man kommer hem med sen....

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se