Sista bloggen....

....för de här året då! Imorgon händer en hel del så då lär jag inte hinna tänka på datorn ens en gång.

Är jag nöjd med året som varit? Jo ganska så nöjd. Jag har lärt känna nytt folk, jag har umgåtts med min familj och mina vänner, jag har jobbat och tjänat pengar och jag har varit frisk större delen av året så det är dumt att klaga. Mindre roliga saker har hänt men det kan man inte göra så mycket åt, bara hoppas på att vissa saker kommer fram och att man kan gå vidare därifrån sen.

Har jag några nyårslöften då? Jo då det har jag allt. Ska sluta med att förgifta mig själv med de där nedrans cancerpinnarna. Fattar inte varför man började överhuvudtaget för. Men men ibland är man bra dum. Mer då...nej inte än så länge, men jag kan säkert komma på mer under första veckan på det nya året! Fick ju Powerplateträningspresentkort av min farmor i julklapp så det ska jag prova och kanske..om jag gillar det så fortsätter jag. Det kostar en del bara men det kanske man kan undvara ändå om träningen ger nått! Vi får se vad som händer ;-)
Har ett presentkort på ansiktsmassage/rengöring med som jag måste utnyttja snart..kanske innan det är dags för nästa kryssning som verkar bli av i februari. Så man e pigg och fräsch då...ni ser, jag kommer på saker vart eftersom. Summa summarum, jag ska under 2008 bli en sundare och friskare människa :-) Tänker dock inte sluta festa för det! Lite kul måste man få ha och lite alkohol ska ju vara bra har jag hört *fniss*

Om några timmar kommer kusinen förbi, då ska vi käka tacos och glo lite på film. Skönt att vara hemma lite och bara ta det lugnt. De senaste dagarna har det ju varit full rulle för oss. Farit och flängt hit och dit och hälsat på släkt som vi inte träffar allt för ofta. Och släkt som vi träffar nästan dagligen, iallafall under sista tiden. I fredags var vi på födelsedagsfest hos morbror som fyllt äldre..medan Moatrollet var hemma hos Ida och barnen (tack gumman för hjälpen, trots att vi var ute i sista stund. Vi har två att ge tillbaka nu va?) Och igår åkte hela konkarongen till Ödeshög för att hälsa på mammas kusin M och hennes familj. Där fick vi fika och god mat och barnen lekte sig ordentligt trötta, konstigt nog så somnade inte Moa på vägen hem utan satt å lekte och sjöng i bilen. Men efter lite mys i sängen hemma så somnade hon och vi kunde trötta gå å lägga oss vi med. Och imorgon bär det av till farmor för Moa och vi ska ner till min moster och umgås. Det kommer nog bli en blöt men trevlig kväll! Under förmiddan måste jag till stan för att inhandla lite kläder och lite dricka...jag är ju kräsen vad gäller dricka så jag får köpa mitt eget och så får jag inte glömma chips och dip!! *skriver minnesanteckning i mobilen*

Ett stort tack och en massa kärlek till alla nära och kära för det här året, hoppas vi kan hålla ihop och ta vara på varandra även nästa år! Älskar er! PUSS Å KRAM

1 kommentar:

Vildängel sa...

Gott nytt år älskling!! Ja ställer så gärna upp för er oavsett om ni ringer i sista minuten de vet du.. Älskar ju er lilla familj, ni är ju en de av min.. Ännu ett år framför oss med en massa skoj o utan cancerpinnar.. Puss puss

Blogg listad på Bloggtoppen.se