Äntligen lördag...

Ja äntligen fredag brukar man ju säga men inte jag inte...här är det äntligen lördag som gäller! Nu sitter jag här med en massa färg i håret och funderar på om man kanske skulle äta nått till lunch idag med...men vad? Får kolla i frysen lite så får vi se eller så blir det kanske lite hemkörning eller korvmojsmat...vi får se...
Var på stan med mammsen och pappsen förut...mamma gillade inte den där färglika saken så jag struntade i den. Däremot så fynda jag lite underkläder och ett par skor. Inte varje dag man får ett par skor, en bh och ett par trosor för allt som allt 190 kronor. Tommy kommer bli så stolt över mig nu när jag inte slösat så mycket och verkligen hittat nått på rea! Inte för att han brukar klaga men han kan bli lite irriterad när jag är inne i mina handlaperioder.

Nu är man så gott som färdig då...om en liten stund kommer Helle och Niklas och hämtar oss så ska vi hem till dem en stund innan det är dags att åka till Helles syster. Hinner inte med något kort nu men om ni har tur så knäpper jag lite kort ikväll. Ha det bra...för de tänker jag ha!

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se