Borde göra nått...

Istället för att sitta framför datorn alltså. Men Moa sover en stund och Tommy slappar på soffan så då passar jag på att sitta ner en stund jag med. Även fast gardiner borde strykas och hängas upp...jo jag vet att de skulle upp för läääänge sen men jag har banne mig inte hunnit med det än. Hatar verkligen att stryka, så det kan ju ha med det att göra också *ler*
På förmiddan var vi på Maxi och handlade lite..eller ja det blev en del faktiskt. Vi ska inte åka och handla utan lista kom vi på idag för det blir så mycket som man egentligen inte behöver. Men iallafall så fick jag min plättlägg så nu äntligen kan vi göra plättar att mumsa på...får bli efter jobbet imorgonkväll. Moa fick en ny vän som hon ligger och kramas med i sin säng nu. En stooor apa, och då menar jag stor. För den är ta mig tusan större än henne. Den var väl en av sakerna som vi egentligen inte behövde men vi kunde inte motstå att köpa den när hon tittar på oss med bedjande ögon och pekar på apan. Handlade till kvällen gjorde vi med. Lite folk kommer hit och ska käka med oss och spela lite kort. De ska bli så trevligt så. Hoppas inte Moa blir febrig igen bara. Hostat idag har hon juh gjort men febern är borta. Den kommer bara till kvällen och natten...så lustigt. Men om det inte ger med sig under helgen så får vi ringa vårdcentralen på måndag...eller ja först sjukupplysningen kanske. De verkar ju kunna mer än de där nötterna på vår vårdcentral. (Hoppas J´s läkare inte är kvar...har inte hört nått mer om anmälan...måste kolla upp det!)
Imorgon är det jobb igen då, egentligen så skulle jag varit ledig i helgen men eftersom A jobbade åt mig förra helgen så får jag jobba hans nu i helgen istället. Det är smidigt när man kan byta sådär men fy vad jobbigt det är när man måste jobba igen det man fått. Då ångrar man sig lite grann. Men jag fick ju festa i lördags så jag ska inte sitta här och klaga nu inte.
Träningen och mitt sunda leverne är flyttat till nästa vecka då..ville bara få svulla lite en sista gång. Ska proppa i mig en massa chips och pizza ikväll. Men om det inte regnar imorgonbitti när det är dags för jobb så ska jag ta och gå till jobbet. En prommis på 20 minuter iallafall.
Men nu har jag inte tid med det här längre...måste ta tag i köket och strykningen så jag får upp några gardiner innan folket kommer! Ha det bäst alla...pöss!!

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se