Trevlig fredag

Hade vi igår med god mat (pizza) och trevligt sällskap. En massa kortspel blev det men som synd var så blev en av mina gäster dålig. Går inte in på några detaljer men det tillbringades en del tid på vår toalett. Hoppas vi andra klarar oss undan, men risken är väl stor att vi också blir sjuka snart.
Moa var uppe med oss hela kvällen och somnade inne hos oss så sött vid strax efter 12. Och apan var med givetvis..trångt blev det men så mysigt! Jag börjar vänja mig vid att ha henne i vår säng nu men står fast vid att det inte ska bli en vana. Visst måste man få mysa ibland men hon ska lära sig att den stora sängen är våran och den lilla hennes. Det märktes på henne att hon inte var riktigt frisk ännu trots att febern är borta. För hon gnällde och pipplade rätt mycket under kvällen och det brukar hon ju inte göra som A sa. Lite gnäll berodde nog på att hon inte stod i centrum längre. Lilla E var ju med, så Moa var inte minst längre. Men Moa gosade och klappade på E rätt mycket och frågade efter E när hon inte var i närheten. Måste erkänna att jag saknade bebistiden lite grann. Men T och jag är nog rätt överrens om att nått syskon blir det inte.....

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se