Älskar

Ja jag älskar att få sovmorgon. Tommy och Moa gick upp vid nio och jag fick ligga kvar...Älskar att få ligga här inne och lyssna på när de stökar runt där ute i lägenheten, det är rogivande på nått vis. Men nu kanske man skulle masa sig upp och ta tag i allt jag tänkt göra idag. Jobbarkompisen manade på mig igår om att jag ska ringa till Powerplate så det är nog bäst jag gör det =) Jag vet att jag skrivit det förr här med. Jag har tydligen svårt att fullfölja det jag säger...inte bra! Skärpning på den fronten med, man kan ju inte gå runt å ljuga heller.
Sen måste jag ta tag i alla mina kläder som aldrig tar sig hela vägen in i garderoben utan blir liggandes i en hög på sovrumsgolvet. Jag förstår inte hur jag lyckas...är jag verkligen så slarvig och lat eller skiter jag bara i vissa saker? Förstår om T blir irriterad på mig ibland. Ska försöka fixa nått fint till han på torsdag, det är han värd. Även fast vi inte firar alla hjärtans dag egentligen....men ibland måste man bryta trenden lite.
Tänkte hinna med en promenad idag med, är ju den nya grejen nu som jag tänkt börja med och svullat i helgen har jag gjort så nu e de slut med pizza och kebab och så börjar vi med lite sallad och mer husmanskost istället. Det kommer bli svårt för jag vet hur lätt jag ger med mig men om ni ser mig på stan eller rent av kommer för att hälsa på så kan ni väl pusha på mig lite och stärka mig så jag får nya krafter. En Latte i veckan har jag lovat mig själv, så fika tänker jag fortsätta med så ni inte trodde nått annat.
Nehej dags att klä på sig och ta tag i livet utanför sovrumsdörren. Ha det bäst alla!

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se