Tar tillbaka allt

Eller inte allt men mycket som jag sagt om vikt och utseende. Självklart så vet jag att kroppen är svår att få tillbaka till dit man var innan man fick barn och fram tills idag har jag väl inte brytt mig så värst mycket. Men idag fick jag ställa mig på vågen uppe på barnmorskemottagningen och den visade mer än vad jag trodde faktiskt. Det sög till i hela kroppen och jag höll på att trilla baklänges. Så mycket kan väl inte lilla jag väga? Jag hade väl mina aningar eftersom förlovningsringen krympt till en storlek som jag inte kan ha, men inte att det var så illa. Inte kan det väl bero på att jag slutat röka, eller? Nu är det slut med pizza och kebab, jag SKA börja träna! En promenad varje dag vädret tillåter. Jag har tid och nu har jag viljan. Kom igen!!!

3 kommentarer:

Vildängel sa...

Ida finns här för tips o råd gumman.. Så fort ja har orken hänger ja med ut o går.. O du måste se till att åka o prova PP också.. Vi kan ha kockskola du o ja så kan vi laga lite nyttig mat.. Går o baka pizza hemma som är riktigt nyttig o sötsaker också.. Men ja tycker du e vacker som du är, men de e du som ska må bra i dig själv.. *love*

Jocke sa...

Hej! Jag har testat powerplate! det funkade inte alls på mig... en övning skulle vara som att göra 900 armhävningar.. jag kände inte nått efter! men många säger att det är bra..! men ruskigt dyrt!

Sandra sa...

Jocke; jag tror inte att en träning ger nått...du får nog försöka fler gånger om det ska ge nått! =)

Ida; känns nice å veta att jag har dig där för slusken här hemma gör ju varken till eller från ;)

Blogg listad på Bloggtoppen.se