GLAD PÅSK



Ja då var det påskafton då. Vaknade vid halv åtta, låg i sängen och mös ett tag och nu är frukosten avklarad. En stund framför datorn måste jag ha idag, satt inget igår juh! =) Och sen ska vi fixa oss och packa lite nödvändiga grejer. Ska ju till mina päron idag och "påska" lite och så ska vi fira Tommy som blir 26 år den 29 mars och lilla Moa som blir 2 år den 11 april. Ja tänk så fort tiden går. En massa god mat och tårta blir det idag. Min svullardag! Haha...ska äta massa mat och sen få dåligt samvete =) De e ju bara påsk en gång om året.


Moa ska få sitt påskägg när vi kommer dit med. Ett stort med lite godis och lite pennor och ett målarblock. Jag har fått för mig att pennorna är hållbarare än hennes kritor som bara går av hela tiden. Jag ska få ett par jeans av mamma, så snäll är hon. Nästan så jag tror att hon kan läsa mina tankar ibland. Hon har gått på H&M och handlat ett par jeans åt mig som jag sa till både Tommy och min jobbarkompis att jag ville ha. Nästa dag ringde hon och sa att hon köpt dem. Gulliga hon!
Nu ropar Tommy från duschen att Moa är färdig...ska torka blöt unge och sen är det min tur att ta en tur i det våta. Ha en underbar påsk för det tänker jag ha! Puss på er alla!!




6 kommentarer:

Vildängel sa...

Hoppas ni får en trevlig påsk!! Ja hade trevligt igår, men önskar du varit med.. Såg inte ett enda åkerspöke.. Konstigt.. E de inte den tiden på året då dom brukar visa sig? Puss puss

Sandra sa...

Påsken kommer bli helt ok. Jag hade oxå velat vara med men det kommer fler gånger gumman. Nee men var tog de vägen då? Påsk och allt, ja då ska de väl vara framme tycker man =) Puss puss, ha det bäst i Närke!

Anonym sa...

en liten fråga till dig=) Hur fick du din bakgrund i en annan stil än de som redan finns??

Sandra sa...

Ja du Heidi, efter en massa timmar framför html koder och sökande på nätet efter bakgrunder kom jag äntligen på det men det är bara på vissa mallar jag knäckt vart man ska skriva in vad. =)

Anonym sa...

ok.. då tror jag att jag struntar i det.. får ta det ngn dag då ja har ork :) Här kan du lägga in din egna gästbok =)
http://www.gastbok.nu =)=)=)

Sandra sa...

Tack för länken...men redan härmat dig ;) Tack för att du läser förresten, nu ska jag läsa din! Den lär hamna på listan.

Blogg listad på Bloggtoppen.se