Påskdagen

Är nästan slut och vi kom hem från mor och far för några timmar sen. En helt underbar vistelse med god mat och gott sällskap. Mycket skratt och en massa onyttigheter. Men i helgen fick jag svulla, så kvällen avslutades med en god pizza, visserligen är det en massa grönsaker på den men det är ju degen som är onyttig och såsen möjligtvis. Haha vad jag håller på! Jag har visst fått pipi på det här med mat och vikt...herregud...var är mitt egentliga jag? =)
Nu skiter vi i det där med mat och vikt och skriver en massa annan goja istället!

Fan vad skoj det blev med en gästbok..Tack H för att du fick mig inspirerad...alltid kul med nya saker. Hoppas det skrivs flitigt nu.



Hittade en intressant artikel....http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2109216.ab

Vad tror ni och vad tror jag? Jo jag tror, tror att det finns ett paralellt universum, andra sidan som många säger, där de som gått bort lever. De väntar på sina nära och kära. Och när vi korsar varandras vägar, ja de e då det spökar. Jag har upplevt en del som jag inte kan förklara på annat sätt än att någon ville mig nått eller bara busade lite.
När jag var nio gick min morfar bort och en vecka efter att han dog stod han där vid min sängkant och vinkade till mig, som om han ville visa att han fortfarande fanns där på nått vis. Och i min förra lägenhet hade jag någon som gillade musik. Ibland när jag kom hem från jobbet så stod radion på för full hals i vardagsrummet. Dit in var det alltid stängt eftersom jag inte ville att katterna skulle riva ner blommor och annat. Och jag visste att jag inte spelat musik innan jag gick hemifrån....ja ni får tolka det som ni vill. Jag tror det var någon där iallafall. Annars så kommer mina spöken till mig i mina drömmar nuförtiden...drömmer massor varje natt om massa konstiga saker om folk som inte finns längre. Ja tänk så det kan vara...

Neee nu orkar jag inte vara vaken längre..får tänka på att det är dags för jobb imorgon och då ska man väl vara någorlunda pigg. Ha det bäst nu alla och ha en fortsatt trevlig påsk!

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se