Onsdag, sol och varmt!

Dagen började med ett träningspass. Så skönt så skönt! Sen blev det en lätt frukost på stan innan det var dags för tandläkaren. En elak visdomstand drogs ut och oj oj oj vad ont det hade gjort om jag inte hade haft bedövningen. Efter tandis åkte jag hem och fixade lunch. Spaghetti och köttfärssås till mig, Moa och Tommy. Och så en massa grönsaker förståss.
Sen så var det dag för Moas tupplur och som vanligt så blev det min tur att lägga henne och oj vad förvånad jag blev när hon väckte mig två timmar senare. Jag som skulle promenera när hon låg och sov. =) Men men det får vi ta en annan dag. Imorgon kanske. Var ju endå så varmt idag. "Vad lat du är" sitter ni säkert och tänker nu. Men jag har ju inte slutat röra på mig jag har bara bytt ut gympaskorna mot cykeln. Och krymper gör jag fortfarande men inte lika snabbt längre. Nästan alla mina kläder är för stora och glad är jag för det. =)
Nu ska vi gå ut en sväng på baksidan och sen är det läggdags för lilla Moa och jag ska ta några glas vin med Hanna och Becka.



Hittade ett jobb som låg på arbetförmedlingen och skickade iväg en ansökan. Får se om man får napp då kanske. Vore trevligt att få prova nått nytt snart.

2 kommentarer:

Tezz sa...

Vad kul att det går bra med din träning:-) jag tränar oxå..måste få bort allt löst på kroppen:-)

Sandra sa...

Ja det finns ju en del att ta av lite här och var på mig. Men snart så är det borta!

Blogg listad på Bloggtoppen.se