Dumma skalle

Ja huvudvärken gör sig fortfarande påminnd. Den är inte lika påträngande som igår men den finns där i skallen och värker till så fort jag gör en hastig rörelse. Har en liten aning om att jag druckit dåligt och sovit dåligt de senaste dagarna och det brukar resultera i skallebank så jag har väl bara mig själv att skylla egentligen.

Nu sover Moa middag och Tommy är iväg och handlar lite med Larsa och ska ta med lite kinamat åt mig när de kommer tillbaka. De ska bli gott. Det var ett tag sen man åt sånt nu...sist var när jag var i Linköping med Ida.

Hittade ett hus som vi ska kika på nästa vecka. Litet och lagom till oss och så finns det plats för en till utifall att vi vill utöka familjen framöver. Men efter förra gången vi var med om att lägga bud på ett hus så är jag skeptisk till att det går vägen den här gången. Folk är ju som galna och lägger buden så högt som bara den trots att huset inte är värt det priset. Så vi får se hur det går....är ju intresserad av ett annat hus med men de har inte bestämt sig än om de vill sälja eller inte. Att husmarknaden var så intressant kunde jag inte ana innan vi började kolla på den! =)

Nu sitter jag här med en mätt mage och degar igen....egentligen borde jag städa och diska och göra annat som är bra för husfriden men lusten infinner sig inte riktigt idag. Vad jag än tar mig för blir fel eller så slutar det med att jag hamnar i soffan igen med huvudvärk. Så jag får väl bara inse att idag blir inget gjort alls. Ska väl iallafall försöka aktivera Moa lite när hon vaknar. En liten tur till lekparken i blåsten eller så kanske vi tar en busstur till Borenshult och köper glass. Allt och ingenting kan hända...

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se