Here comes the rain

Men det gör inte så mycket tycker jag. Nu kan kroppen få vila mot den extrema hettan och klibbet. Fast varmt är det ju ioförsig fortfarande!

Vaknade klockan fyra inatt av att huvudet bultade och värkte. Och så vaknade Moa med givetvis så jag fick gå in till henne en sväng och sen slängde jag ut kissen som bara jäklades. Klockan var nog fem innan jag somnade igen. Vid nio vaknade jag igen, fortfarande ont i protesen. Men jag fick ligga kvar en stund medan Tommy gick upp med Moa och fixade frukost.
Efter ett tag gick huvudvärken över...kanske var brist på vätska och koffein som gjorde det hela. Efter en massa vatten öch lite kaffe så var det som bortblåst.
Nu har vi käkat lunch och ska fixa till oss och åka ner till mina föräldrar. Pappas ska ha kusinträff. Lite folk från Norrköping kommer, det ska fikas och sen ätas och pratas en del. Ett och annat glas vin kanske det blir med. Men inget fylleslag....inte vad vi bestämt iallafall ; )
Så nu ska jag ta en dusch och fixa till mig och Moa innan vi ska dra oss. Ha en trevlig lördag...Vi ses!!

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se