Städardag

Skorpionen 23 okt - 21 nov (hämtat ur MTVT 27 aug 2008)
"Ha tålamod med närstående. Det kan kännas som om ingen älskar dig, men det är inte sant."

"Det talas om omändringar på ditt arbete, men det fortsätter nog som vanligt. Jag tror att du har turen att göra bra inköp. Men i spel tror jag inte du gör någon vinst. Så var avhållsam med spel" (ur Expressen 27 aug 2008)

??? Är det någon gång jag känner mig älskad så är det just nu. Undrar var dessa horoskop kommer ifrån? Aldrig tänkt tanken att mina närstående inte skulle älska mig!
Och visst stämmer det där med mitt jobb, vi bestämmer saker men de blir ändå inte gjorda! =) Så där var de någon som pricka rätt. Inköpen hade jag inget vidare flyt med idag när jag var på Maxi...glömde både de ena och det andra ju och spel har jag nog aldrig haft tur med så jag har gett upp hoppet för länge sen.

Nu ska jag fortsätta städa och dona, käka lite lunch, städa lite mer och sen hämta lillan från dagis. Imorgon ska jag ha ljusparty så då kan de ju vara bra om man har det lite städat och fint!

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se