Torsdag då...

...och lunchen är så gott som avklarad. Korvstroganoff och sånt där nyttigt ris och kokta grönsaker till. Gott tycker Moa och gott tycker jag. Och när Moa har ätit klart och vi fått på oss lite andra kläder ska vi knalla till Ubbes, köpa lite bröd, sen ta en sväng förbi Ica och köpa mjölk så de som vill kan ha det till kaffet och te´t ikväll. Kanske borde köpa lite bubbelvatten eller någon juice med ifall det är någon som inte vill ha kaffe eller te. Och tappat räkningen har jag gjort med på vilka som ska komma men jag tror det är 7-8 stycken iallafall. Fick ett återbud förut idag, nu vill jag inte ha mer! Men fler får komma om de vill =) Än är det inte försent.

Måste ha gjort nått igår som min kropp inte gillade. Jag har fått så ont i höger arm och i ryggen, kanske är allt skrubbande och fejjande av lägenheten. Brukar ju oftast dela upp städningen på flera dagar och få hjälp av Tompa annars men igår tog jag ju allt på ett bräde och gjorde det själv. Kroppen har gått ner på sparläge under semestern tror jag och gillar inte när man kommer tillbaka och börjar röra på den så mycket. Massa motion och städning på samma vecka, kroppen har nog fått en chock!

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se