Halva kvällen försvann

Go´kvällers!
Idag har det städats ännu mer så nu är det julfint även i Moas rum. Och imorgon hade jag tänkt ta hallen och vårat sovrum. Man får liksom dela upp det hela för att orka, speciellt när man inte får någon hjälp från den manliga delen i hushållet.
Hade tänkt hinna med en liten tur på stan imorgon med och under kvällen är det dags för en kväll med tjejerna igen.

Halva kvällen försvann här för jag sprang mellan tvättstugan och datorn. Försökte hitta en finare och juligare bakgrund till bloggen för den andra jag hade tröttnade man rätt fort på tycker jag. Så nu när Tommy kom hem efter sin innebandy klockan åtta insåg jag att tiden bara sprungit iväg och Moa var inte ens klar för sängen. Tur att hon är ledig från dagis imorgon så hon kan sova lite längre. Vi har kommit en liten bit längre i hennes sovande...hon ligger på en madrass bredvid våran säng nu. Så nu har jag fått tillbaka min säng och kan sträcka ut mig ordentligt.

Nee nu är det CSI...sen sova!

2 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Tassar förbi o önskar dig en trevlig dag!

Kram

Anonym sa...

Jag kände mig precis som dig när jag vaknade. Verkar som att man kan sova hur mycket som helst just nu, man känner sig inte utsövd iallafall. Men jag ska inte klaga. Är ju barnledig fram till fredag och jobbar inget under hela veckan, så jag kan ju ta igen mig mer om jag vill. Ha en bra dag på jobbet idag. Är det Linda och du som jobbar? Hälsa isåfall.
kramkram

Blogg listad på Bloggtoppen.se