Jag har fått en AWARD

Jag har fått en Award. Fått den av http://miahmariah.blogg.se/index.html. Tack så hemskt mycket gulliga du.


"Denna blogg byggs och fylls av NÄRHET - närhet i rum, tid och förhållande!”
“Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig.
Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa! Kopiera in texten o bilden i din blogg , skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare. Lycka till!”
Jag sänder den vidare till:
Ann-Louise http://annlouise-sjostrom.com/

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tack snälla du! :o))
Och en riktigt God Jul till dej.
/Eva

Anonym sa...

Oj, verkligen överraskande! Men ack så roligt :) Tusen tack snälla du, och hoppas att du får en underbar julhelg! God Jul! / tteezz

Anonym sa...

åh, en award minsann ;-)

Anonym sa...

Tack så mycket! Vad söt du är! God jul. =)

Anonym sa...

Nämen åh! Tusen tack! Vad glad jag blev nu. :)

Anonym sa...

OJ vad glad jag blir! TACK så hemskt mycket, och framförallt tack för att du läser min blogg! Alltid lika kul när man vet att folk faktiskt läser det man skriver! GOD JUL!

Blogg listad på Bloggtoppen.se