Äntligen...

Ja äntligen är man klar med alla klappar...de ligger här hemma inslagna och färdiga och bara väntar på att det ska bli julafton och juldagen. Ja juldagen drar vi till Hallsberg, ifall någon undrar.

Usch just nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska ticka lite snabbare. Börjar jobba klockan 8..eller ja halv nio men jag tänte vara hygglig och komma tidigare. Varför ska man sitta hemma i onödan för när man kan vara på jobbet istället =) Moa är hos Maria och Tommy har gått till sin mamma. De ska gå på Casanovas ikväll. Tur att jag jobbar för dansband är inte riktigt min grej. Visst kan jag en hel del när jag väl hör dem men det är för att de etsar sig fast på nått sätt. Läskigt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Sandra. Du har nånting att hämta på min blogg. Läs i inlägget award.
Trevlig helg
kram mariah

Blogg listad på Bloggtoppen.se