Bokat och klart

Ja på torsdag klockan elva är det dags för frisörbesök då! Ska bli skönt och vem vet vad jag slår till med för frisyr den här gången!?

Lasagnen står i ugnen och Moa glor på film. Dags att äta om en liten stund och sen blir det ett besök till pulkabacken! Perfekt väder för det idag.

Eldar som tusan här hemma idag för vi har ingen annan värme att förlita oss på. Imorgon blir den nya värmen installerad. Ska bli skönt att få det gjort. Hmmm...känns som om jag skrivit samma sak förut. Förlåt om jag tjatar, men det händer inget större i mitt liv just nu.

2 kommentarer:

Charmed sa...

Ja det är alltid kul att frisera sej..
Men själv ska jag gå tebax med min frilla im.. Färgen ville inte sitta kvar som den skulle..

Kul det ska bli på lördag.. =)
En del töser kommer lite senare, det är kalas hit o dit..
Men 18.30 e ni välkomna, för då bjuder jag upp till dans.. ;)
Kramar

Sandra sa...

Kanon, ska bli himla skoj...chipsligan - en kommer och alla ser fram emot det!
Illa att inte färgen satt som den skulle..Hoppas det blir bättre
Kram

Blogg listad på Bloggtoppen.se