Jag sätter mig ned ett tag tills brådskan har gått över.

Ja nu börjar det kännas i kroppen att det inte blivit mycket sömn. Hade vaken natt i natt och så tog jag en promenad hem på morgonkvisten. Tog hand om lilltroll när hon vaknade, käkade mysig frulle och kikade på barnkanalen en stund. Sen kom Tommy upp och då började vi packa och så packade vi lite och så började jag rensa det ena med det tredje. Helt plötsligt stod jag i köket och lagade lunch till 5 personer. Kaffe efter maten och sen blev det en längre promenad till jobbet med pitstopp på Östenssons för att inhandla lite frukt och dagens middag. Det blev en fiskgratäng...När jag stod där i kassan så slog det mig....jag har inget sovit idag! Så det är ju inte så konstigt om ögonen går i kors, ja mer än vanligt då =) och att kroppen känns tung. Vilken tur att jag har jouren så jag får lägga mig vid elva..... Har inte så mycket mer att skriva idag. Känner mig mest tom och trött...här kommer några citat jag tyckte var bra....

***

Den som talar illa om andra i din närvaro talar illa om dig i din frånvaro.

Det är först när vi behöver förståelse och
medlidande som vi upptäcker hur ensamma vi alltid varit.

Gör alltid det rätta! Det gläder somliga människor och förvånar resten.

En vän är en som vet allt om dig och ändå tycker om dig.

Det är den som går vilse som finner de nya vägarna.

***

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se