Liten förhandsvisning...

Utifall det är någon som är nyfiken så kommer det lite bilder här!

Kom hem till en förkyld Moa i morse, hon fick vara hemma från dagis. Jag placerade mig på soffan efter frukost och Tommy åkte ner till huset och har varit där hela dagen. Han är så duktig min lilla handyman. Idag kom tapeten till fondväggen så nu är det bara att sätta upp den. Är så nyfiken på hur det blir. Äntligen är vi framme på dagen D. Äntligen kan vi flytta in!

Trist bara att det kom en massa snö nu då! Vill ju inte jag ha, jag vill ha vår och sol och blommor som kikar fram. Så jag kommer ut och knallar. Det här vädret är ju inget roligt att knalla i heller! Fast jag är ju rätt duktig ändå tycker jag. Gör i snitt 100000 steg i veckan. Går till det mesta jag ska till och så blir det en del extra promenader när jag får tid. När vi kommit till rätta i huset ska jag börja simma och eventuellt börja spinna med. Så jag blir lite lättare och finare till badsäsongen. Har dock glömt att väga och mäta mig sista tiden...men jag gissar på att jag står still när det gäller den biten =)

Inga kommentarer:

Blogg listad på Bloggtoppen.se