Sista på läääänge


Ikväll blir det pizza och sen ska det dröja läääänge innan det blir en igen. Ska ju som sagt var skärpa mig med vad jag äter och motionera mer. Hänger ni på eller följer ni mig bara här och skrattar åt mig när jag sitter här och skriver hur jag våndas och hur jag ångrar mig!?

Imorgon ska vi fira lillebror som blivit ett år äldre och förhoppningsvis visare. Undrar hur dags det var sagt? Får kolla upp den delen tror jag. Minnet är ju inte riktigt som det ska på mig. Det försvann när jag ammade och sen dess har det inte kommit tillbaka fullt ut, eller ja man kan ju skylla på det iallafall.

Nej nu ska här kollas travet och se om man dragit in storkovan idag eller inte. Har ju för första gången i mitt liv spelat på hästar. Men jag tror nog att det går åt fanders som med allt annat när det gäller spel. Det är tur man har tur i kärlek iallafall.

Ha en underbar lördagkväll...Kramers

2 kommentarer:

Anonym sa...

skrattar åt dig...nehä...men kanske ler :-) stort och känner med dig...
visst jag är på...började ju förrförra veckan gick ut stort å va så duktig....sedan op..orörlig hela veckan och vips så var allt som bortblåst......så vännen idag kalas hos våra älskade i borenshult sedan kör vi....resultatet visas sedan vid poolen om sisådär 4,5 månader...en bra kondis, lek med ungarna och mys med farmor/mormor mona
kram hjärtat
faster L

Sandra sa...

Ja då kör vi då!

Blogg listad på Bloggtoppen.se