Fattig...


Ja nu är snart pengarna puts väck, men det blir ju så när man släpper lös mig och Tommy nere i Ullared i två dagar! Men oj vad många grejer rikare vi blev. Och inget av det var onödigt heller.....eller? Nej det var det faktiskt inte!

Idag har vi röstat då....hoppas valresultatet faller en annan i smaken. Fredrik; ja e ledsen men du är inte min kille för dagen!
Moa följde med till vallokalerna och livade upp stämningen en aning...för herregud vad trist det är på sådana ställen!
Min gamla skola agerade vallokal och jag höll på att gå vilse, jisses vad de gjort om, kom inte ihåg att det såg ut så på den tiden det begav sig. Ja men nu är det gjort iallafall......

4 kommentarer:

Anette sa...

Halloj. Jag ska ner till Ullared o Gekås den 5e oktober. Vill du inte lägga upp lite bilder på vad du o Tommy fyndade. Jag har en lång lista på div. saker till Laban, mig o Tomas. Så jag hoppas jag kommer att fynda lika bra som du.

Ha det bäst kram Anette

Sandra sa...

Om jag inte hade varit så duktig och redan plockat in allt där det ska vara så skulle jag tagit kort och lagt ut det, men nu tänker jag inte riva ut det igen!
Däremot hittade jag ett par jeans till mig som jag bara älskar och skulle vilja ha fler av...Du tror inte du kan köpa två par till mig om du hittar dem?

erika sa...

vad nu detta?? i stort hopp surfade jag nu in på din sida om ditt liv...men inte ett ord om våran otroligt givande vecka på utbildningen AL 1an ;) ?? ooo.. dags att uppdatera vännen :D ... för jag vill veta vad du har för dig hädan efter ;) !!!

kramar

Sandra sa...

Välkommen Erika...AL1an tog musten ur mig så på kvällarna däckade jag före familjen men nu så, back to normal again och mer bloggande. Jag lovar.
Kramen

Blogg listad på Bloggtoppen.se