Tråkigt i längden.

Tyckte faktiskt att förra layouten blev tråkig och pillrig i längden. Så nu kör vi på något enfärgat och lite mysigt. Lagom mörkt såhär under hösten men inte för mörkt så ni blir deprimerade av att läsa bloggen.

Förra veckan har satt sina spår tror jag...är ju inte van vid att träffa så mycket olika folk så nu har jag blivit angripen av någon sorts baciller och har ont i halsen och är allmänt slö. Kan ju vara Moa som smittat mig med iofs eftersom hon hostar och snorar liiiite. Så jag ska väl inte peka ut någon syndabock direkt men jag hoppas det går över fort för jag har inte tid att vara sjuk nu. Händer ju massa skoj nu de följande veckorna.
Fest och fika med en massa folk som fyller, ja just det, jag fyller ju med snart.
Fick order av bästaste T att jag minsann skulle fira med fest, så självklart ska jag göra som hon säger. =)

Ska nog lägga ner datoranvändandet för stunden. Moa vill spela spel och jag har tusen och en saker att hinna med idag, men jag tänker inte stressa. Mår man inte hundra så ska man ju inte köra på maxfart heller. Först nu blir det att fixa till lite lunch...Fiskbullar och potatis. Bäst att passa på när älskling jobbar. =)

3 kommentarer:

Bästaste T :) sa...

och den där T ser fram emot festen har jag hört ;)...

Sandra sa...

Klart hon gör det och andra med =)

bästaste T sa...

sicken tur=).. hoppas bra att hon kan komma skapligt tidigt så ni kan sitta och prata lite vettigt =)!!

Blogg listad på Bloggtoppen.se